Logo

Grupa Hosso kreuje regionalny rynek turystyczny

Turystyka to ważny czynnik rozwoju Pomorza Zachodniego. Wzmacnia konkurencyjność, zwiększa poziom zatrudnienia, podnosi jakość życia lokalnej społeczności i popularyzuje region wśród obcokrajowców. Już niedługo duży wpływ na kształtowanie potencjału turystycznego Pomorza Zachodniego będzie miała Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców i inwestor parku rozrywki Hossoland.

Inwestycje na najwyższym poziomie

We wrześniu 2022 r. w Brojcach koło Gryfic przedstawiciele Grupy Hosso wmurowali kamień węgielny pod budowę największego w tej części Europy parku rozrywki Hossoland: 40 hektarów, 4 baśniowe krainy i liczne atrakcje (m.in. unikatowe rollercoastery i karuzele) to zapowiedź rozrywki na najwyższym poziomie.
- Spodziewamy się ok. 1 mln turystów rocznie, z 20% wzrostem rok do roku – mówi Hrayr Hovsepyan, prezes Grupy Hosso. Otwarcie parku zaplanowane na rok 2024 przyciągnie turystów z całej Polski, pobliskich regionów Niemiec, państw skandynawskich, a nawet z dalszych krajów europejskich.

Z korzyścią dla lokalnej społeczności

Na terenie Hossolandu zatrudnienie znajdzie ponad 300 osób, a kolejnych kilkaset w firmach współpracujących. - W sytuacji globalnego kryzysu ważne jest wspieranie gospodarki, poprzez generowanie nowych miejsc pracy czy zwiększanie przychodów Gminy i lokalnych przedsiębiorców – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso.

Template Design © Joomla Templates | GavickPro. All rights reserved.