Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Koszalinie w nowej wersji
Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Koszalinie po 48 latach zmienił swój adres. Klienci banku nie muszą się niepokoić – oddział przeniósł się naprzeciwko starej lokalizacji – do Galerii Handlowej EMKA. Nowa siedziba jest pozbawiona barier architektonicznych – do oddziału dostaniemy się z poziomu parteru. Razem z placówką adres zmienił Punkt Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego, bezpośrednio sąsiadujący z Oddziałem 2.
Oddział jest nowocześniejszy i bardziej cyfrowy. Nowa przestrzeń to nowe zalety – m.in. przyjazne wnętrze lub szybsze załatwienie spraw. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów w kameralnych pokojach spotkań. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi.
- W działaniach naszych zmodernizowanych oddziałów koncentrujemy się zarówno na naszej ofercie produktowej, jak i edukacji uwzględniającej korzystanie ze zdalnych kanałów kontaktu z bankiem. To ostatnie staje się coraz ważniejsze dla naszych klientów, którzy cenią sobie zdalne sposoby na załatwienie prostych czynności. Mamy świadomość, że dla części naszych klientów cały czas istotny jest osobisty kontakt z bankiem, dlatego stawiamy na jeszcze większą dostępność, atrakcyjne i przystępne rozwiązania ułatwiające codzienne bankowanie. Oddział 2 w Koszalinie to odpowiedź na oczekiwania tutejszych klientów oraz naszych pracowników – mówi Tomasz Cemel, dyrektor Regionalnego Oddziału Detalicznego PKO Banku Polskiego w Szczecinie.